Kantar Hoffmann

 

Cég

A Kantar Hoffmann  a  piackutatás területén átfogó,  kifinomult és nemzetközileg elismert megoldásokat nyújt. Profitáljon Ön is sok évtizedes tapasztalatunkból, amely garancia a legmagasabb  színvonalú, hatásosan használható eredményekre.

A Kantar Hoffmann jelen formájában 2011 januárja óta működik , a két évtizedes múltra visszatekintő elődcégek, a Research International Hoffmann és a TNS Hungary házasodásának ereményeként.  A cég legfontosabb tőkéje az a tapasztalt és szaktudás, amelyet a magyar és nemzetközi piacok kutatása során, mintegy 6000 projekt tapasztalataiból merítve összegyűjtöttünkNehéz olyan termékcsoportot, kategóriát vagy iparágat találni, amit ne kutattunk volna már korábban. Célunk, hogy ezt a tapasztalatot ügyfeleink üzleti sikereinek szolgálatába állítsuk, döntéshozatalukat segítve minden területen.

Csapatunk a magyar piackutatási piac legtapasztaltabb szakértői gárdáját tudhatja magáénakKutatóink átlagosan több, mint 10 évet töltöttek a területen, a vezetők mindegyike két, sőt három évtizede szerepel a piackutatás porondján. A helyi tapasztalatok és szaktudás kiváló alapot képez a Kantar TNS világhírű nemzetközi módszertanának befogadására és ügyfeleink problémáinak megoldására.   Magyarország legnagyobb és legtapasztaltabb kvalitatív kutatói stábja, kiemelkedő képességekkel rendelkező kvantitatív elemző gárda és ügyfeleinket professzionális kiszolgálásban részesítő ügyfélkapcsolati manager és tanácsadó válaszol Megbízóink kérdéseire.

Használja Ön is a nemzetközi környezetben megszerzett sokéves tapasztalatunkat, amely garancia a magas színvonalú piackutatásra!

Vegye fel velünk a kapcsolatot egy kötetlen tanácsadás egyeztetése érdekében!

Cégfilozófiánk

Ügyfeleink növekedését tekintjük célunknak

Mindent elkövetünk, hogy Ügyfeleink kérdéseire a lehető leginkább kielégítő válaszokat adhassuk. Mert minden piackutatás mögött ott az üzleti célkitűzés: Fenntartható növekedés elérése! Kutatási- és tanácsadási ajánlatunkat úgy alakítottuk ki, hogy Ügyfeleinket növekedését egyértelmű és cselekvésközpontú javaslatokkal segíthessük.

Számtalan projektben szerzett tapasztalatunk, valamint az Ügyfél és piacának, továbbá növekedési céljainak megértése nagyon fontosak a piackutatás színvonala szempontjából. Ajánlatunkkutatásra alapozott tanácsadás”, ezért nem szorítkozunk csupán a projekteredmények leszállítására, hanem ezen túlmenően támogatjuk a konkrét, megvalósítható cselekvési terv kidolgozását, miáltal az aktuális kihívások növekedési lehetőségekké válhatnak.
A piackutatási- és tanácsadási projekteket a növekedési térképünk (Growth Map) négy növekedési dimenziójában elhelyezve jobban átlátjuk a valós célokat. Erre alapozva optimalizáljuk a kutatástervezést és az elemzést:


Több vevő

Magasabb bevétel vevőnként

Új piacok 4
Újabb termékek és szolgáltatások 3
Újabb ügyfelek 2
Lojalitás, cross-/up-selling 1
Jelenlegi üzlet

Globális hálózat

A világszerte több mint 80 országban jelenlévő Kantar TNS (Taylor Nelson Sofres) és Kantar csoport  tagjaként a Kantar Hoffmann egyaránt élvezi a globális know-how transzfer, valamint egy világvezető piackutatási, társadalomkutatási és marketingtanácsadási hálózat nemzetközi szinten elfogadott minőségi normái nyújtotta előnyöket. A Kantar-nál kifejezetten nagy jelentőségű a K+F, amelynek révén lehetőségünk van egy  kifinomultfolyamatos frissítés és jobbítás alatt levőkvantitatív és kvalitatív eszköztár Magyarországon történő kizárólagos alkalmazására . A „Think global, act local” mottót követve, valamint az anyacég ötven éves tapasztalatára építve nyújtjuk Ügyfeleinknek a méretre szabott megoldásokat, nemzetközi know-howra és bevált  módszerekre alapozva.

Minőség

A kiemelkedő hitelességű és megbízhatóságú adatok a piackutatás non plus ultrája. Egyetlen kutatás sem hozhat jobb minőségű eredményt, mint amilyen jók maguk az elemzésre kerülő adatok. Mindezek alapján komoly hangsúlyt fektetünk az az összes kutatási, végrehajtási fázis minőségbiztosítására.

Projektjeink mindig az Ügyféllel folytatott részletekbe menőés lehetőség szerint személyeseligazítási megbeszéléssel kezdődnek, hogy a feladatot magát pontosan meghatározhassuk. Ajánlattétel, kérdőív-összeállítás, mintavétel, terepmunka és adatelemzés tekintetében mindig vannak betartandó minőségi szempontok. Az ESOMAR-tagság révén pedig kötelezzük még magunkat a nemzetközi piackutatási szövetség által meghatározott szabályok és minőségi iránymutatások betartására is.

Munkatársaink jelentik a legfontosabb tőkénket. A Kantar TNS szakmaspecifikus nemzetközi képzési programjai, valamint a sokéves gyakorlati tapasztalat jelentik munkánk fontos minőségi- és sikertényezőit.

Gyorsaság és pontosság

Az adatok, elemzések és a tanácsadás gyors rendelkezésre állása, valamint a nagyfokú pontosság sok Ügyfelünknél igen komoly elsőbbséget élvez. Ezért törekszünksaját minőségi normáink szigorú betartása mellettvalamennyi projektlépcső lehetőség szerint időhatékony lebonyolítására. Ebben a szabványosított folyamatok és a legújabb technológia segítenek bennünket. 

Így jut el hozzánk

Iroda: 1052 Budapest, Vitkovics Mihály utca 9.   A Belváros szívében, a Semmelweis és Városház utca között, a Kammermayer tér- Gerlóczy kávéház szomszédságában.

nyilvános parkolóhely/garázs: Szervita téri parkolóház, Szép utcai parkolóház legközelebbA Belváros területére nem lehet engedély nélkül behajtani, autóval érkező vendégeinknek a Belvároson kívül kell parkolnia.  Tömegközlekedéssel viszont különlegesen könnyű a megközelítés!

Tömegközlekedéssel: Ferenciek tere metrómegállótól a Városház utcán át 3 perc.   Astoria metrómegállótól a Semmelweis utcán át 4 perc. Vörösmarty térről kisföldalattimegállótól a Váci  utca- Városház utca útvonalon 7-8 percDeák térről Bárczy István utca felé 10 perc

Nagyobb térképre váltás